ExpertBebe

0

Comenzi telefonice: Vodafone 0729091038
L-V: 09:30 - 17:30
S-D: doar online

Livrare si retur

Cat costa transportul?
Comanda minima pe site este de 50,00 lei
• Pentru comenzile cu valoare mai mare de 1000 lei transportul este GRATUIT.
• Pentru comenzile cu valoare mai mica de 1000 lei taxa de transport este de 12 lei pentru livrarea in Bucuresti si 20 lei pentru restul tarii, va figura pe factura ta si va fi achitata la livrare. *Exceptie fac produsele agabaritice/fragile in descrierea carora este specificat un cost suplimentar de transport.


Cum se livreaza comanda?
Comanda va fi livrata prin curierat rapid la adresa de livrare metionata in formularul de comanda.
La livrarea comenzii trebuie verificata cu atentie integritatea coletului. In cazul in care exista urme de deteriorare a acestuia, ambalajul desfacut sau sigiliul rupt, consumatorul poate refuza preluarea, mentionand motivul refuzului pe documentul de transport si anuntand in termen de 24 de ore vanzatorul.
Dupa doua incercari de livrare nereusite, efectuate de catre firmele de curierat partenere, comanda dvs. va fi considerata anulata.
ATENTIE! Ne rezervam dreptul de a nu mai expedia comenzi persoanelor pe contul carora se inregistreaza cel mult doua comenzi a caror livrare nu a putut fi efectuata cu succes in decurs de o luna.


In cat timp ajunge comanda?
Comanda va fi livrata in maxim 3 zile lucratoare din momentul confirmarii telefonice a comenzii dumneavoastra.


Care este programul de livrare a comenzilor?
Livrarea se face de luni pana vineri intre orele 9.00-18.00, daca in acest interval nu esti acasa, te rugam sa specifici o alta adresa (adresa de la locul de munca) pentru a nu se produce intarzieri sau chiar nelivrarea produselor comandate.


Politica de returnare a produselor:


1.Renuntarea la cumparare - 10 ZILE BANII INAPOI :

Potrivit art. 4, lit. b din Ordonanta Guvernului nr. 130/2000, aprobata prin Legea 51/2003 privind regimul juridic al contractelor la distanta, Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului.
Notificarile vor fi facute in scris la adresa de e-mail office [at] expertbebe.ro. Produsul trebuie returnat in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit).
Cheltuielile cu returnarea produsului vor fi suportate de catre cumparator conform art. 7 din OG nr 130/2000. Pentru returnare Clientul poate folosi orice serviciu de curierat rapid, d
ecizia de asigurare sau nu a coletului pe durata transportului de la client catre Expert Bebe S.R.L. cazand in sarcina Clientului. Expert Bebe S.R.L. nu ridica coletele trimise prin Posta Romana, de la oficiile postale. 

Dupa receptionarea produsului returnat si constatarea de catre vanzator ca acesta nu a suferit deteriorari si este in ambalajul original, conform legislatiei in vigoare, contravaloarea marfii returnate se va plati in termen de maxim 30 de zile de la data denuntarii in scris a contractului, prin transfer bancar in contul indicat de catre consumatorul care a denuntat unilateral contractul de vanzare-cumparare.
 

2. Returnarea produselor cu defecte :
Reclamatiile calitative, pentru care consumatorul nu a luat decizia renuntarii la cumparare, in conditiile precizate anterior, vor fi solutionate in conditiile precizate in Certificatele de garantie.
Conditiile obligatorii pentru rezolvarea oricarei reclamatii sunt ca aceasta sa fie notificata in scris vanzatorului intr-un termen de 30 de zile de la data constatarii acestei iar produsul sa fie retunat in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si toate documentele care l-au insotit
In cazul constatarii lipsei conformitatii, cumparatorul are dreptul de a solicita vanzatorului sa i se aduca produsul la conformitate, fara plata, prin reparare sau inlocuire sau sa beneficieze de o reducerea a pretului in conditiile Legii 449/2003.
Orice inlocuire a produselor va fi facuta in cadrul unei perioade rezonabile de timp, stabilita de comun acord, in scris, intre vanzator si cumparator, si fara nici un inconvenient semnificativ pentru cumparator, luandu-se in considerare natura produselor si scopul pentru care a solicitat produsele. Perioada de inlocuire a produsului nu poate depasi 15 zile calendaristice de la data la care cumparatorul a adus la cunostinta vanzatorului lipsa de conformitate a produsului.
Produsul va fi returnat de catre client prin colet postal / curier in ambalajul original, la sediul vanzatorului. Costul de transport al produsului returnat va fi suportat de catre client, urmand ca – in cazul constatarii lipsei conformitatii produsului - vanzatorul sa procedeze la remedierea, dupa caz, a acesteia si sa returneze clientului atat produsul cat si costul returnarii suportate initial de client, prin  transfer bancar in contul indicat de catre acesta.

Cumpara inteligent! Compara orice, oricand, oriunde!